Ćwiczenia z trenerem osobistym w czasie ciąży

trener osobisty

Wiele osób uważa, że ćwiczenia bardzo szkodzą kobietom w ciąży. Nic bardziej mylnego. Jeśli kobieta prowadzi zdrowy styl życia, uprawia sporty i wykonuje ćwiczenia, to absolutnie nie powinna z nich rezygnować w czasie ciąży.

Trener osobisty i plan treningowy

By sprawdzić czy wszystko pozwala nam na dalsze wykonywanie ćwiczeń, powinnyśmy się zgłosić do lekarza. On powie nam jak rozwija się dziecko i czy nie ma żadnego zagrożenie eliminującego sport z naszego życia na najbliższe 9 miesięcy. By nie skrzywdzić naszego przyszłego potomka, warto wybrać się na trening indywidualny. Wówczas nasz trener personalny, przygotuje nam odpowiedni plan treningowy oraz dietę, która będzie obfitowała w posiłki odpowiednie dla naszego dziecka. Taki trener osobisty to oczywiście rozwiązanie dla kobiet, które same nie tworzą sobie treningów. Jeśli treningi personalne sprawiają nam kłopot i nie umiemy same ich ułożyć, wówczas zgłaszamy się po pomoc do specjalisty. W internecie jest mnóstwo porad i przykładowych ćwiczeń dla kobiet w ciąży. Możemy znaleźć również mnóstwo zdjęć, pokazujących kobiety ćwiczące w zaawansowanej ciąży. Utarło się, że ciężarna kobieta nie powinna nic robić. Najlepiej leżeć, pachnieć i oszczędzać się przez cały czas trwania ciąży. Jednak zaraz po niej trzeba będzie opiekować się pociechą i na pewno będzie to wymagało od nas dobrej kondycji.

Nasze babcie i prababcie do ostatniego dnia ciężko pracowały i normalnie rodziły dzieci. Musimy przede wszystkim pamiętać, że ciąża to nie choroba i nie możemy tak też siebie traktować.

Ćwiczenia z trenerem osobistym w czasie ciąży
Przewiń na górę