Kalendarze firmowe a efekty

kalendarze firmowe

Moja firma organizowała już jakiś czas temu całkiem interesujące wydarzenie. Nie wiedzieliśmy jednak jak je rozreklamować. Jesteśmy dość świeży na rynku. Dopiero zaczynamy tak naprawdę działać, więc nie mam jeszcze obeznania w tym, jakie metody reklamowania się sprawdzą na naszych klientów.

Rozdawaliśmy kalendarze firmowe

kalendarze firmoweChcieliśmy zaś, żeby było dużo ludzi, bo wiadomo, wtedy można coś będzie zarobić i się zareklamować. W końcu udało się wszystko jakoś zorganizować. Tworzę tę firmę z kilkoma wspólnikami i wszyscy się w to zaangażowali. Stworzyliśmy przede wszystkim plakaty reklamowe, które dały bardzo dobry efekt naszym zdaniem, ale to dopiero w końcowej fazie zapowiadania imprezy. Musieliśmy ją zrobić z bardzo dużym wyprzedzeniem i stopniowo zdradzać szczegóły, żeby wszyscy się oswoili z tematem, i żeby zainteresować ludzi. Stworzyliśmy na portalu społecznościowym profil, który zapowiadał się dość tajemniczo, ale potem informacje o wydarzeniu były stopniowo odsłaniane. Robiliśmy zaś różnego rodzaju konkursy tematyczne, w których można było wygrać na przykład odblaski reklamowe. Jeśli było to jakieś bardziej wymagające zadanie, można było wygrać też kubki reklamowe z bardzo zabawnym nadrukiem. Tu zainteresowanie było naprawdę duże. Zdołaliśmy na podstawie zdobytej wcześniej wiedzy i dokształcania się w trakcie zbudować wokół siebie całkiem prężną grupę fanów wydarzenia. Kiedy więc weszły plakaty reklamowe, część roboty była już zrobiona, więc ciężko jednoznacznie powiedzieć, jakie były efekty konkretnie plakatów. Zrobiliśmy jednak badania na nasz użytek. Poza tym jeśli chodzi o pozostałe materiały zapowiadające, to nie było ich wiele. Dawaliśmy jeszcze na nagrody kalendarze firmowe. To się mogło zawsze sprawdzić.

Poza tym już podczas wydarzenia i chwilkę przed nim rozdawaliśmy foldery reklamowe. Oczywiście, dotyczyło to jedynie potencjalnie zainteresowanych, bo inaczej nie miałoby to w ogóle sensu. Wszystko się dobrze udało.

Kalendarze firmowe a efekty
Przewiń na górę